Friday, July 10, 2009

Primul Post - Intrebari existentiale

Suntem diferiti. Va spun asta in senul bun al cuvantului.
Ador diversitatea, cred ca ea ne face "mai umani". Imi place tot ce e original ( a se intelege ca nu ma refer la bard-uri ), simpatizez tot ce iese din tiparele cotidiene, pe scurt iubesc devianta.
Eu unul consider ca simt diferit fata indivizii obisnuiti, si asta in cel mai negativ sens posibil al cuvantului "diferit".
Pentru acest motiv am decis sa mai schimb ceva din viata mea de zi cu zi. Sa imi propun un obiectiv, sa incerc sa imbunatatesc ceva, sa vad daca pot sa duc la capat ce mi-am propus si daca reusesc asta sa ma bucur de realizari...
1. Ce imi doresc este ca la anul , in 2010 sa termin un maraton, indiferent care.
2. Lucruri pe care le voi face ca sa ating acest obiectiv:
- cel putin 3 antrenamente pe saptamana
- alimentatie sanatoasa
- echipament sportiv ( pantofii sport trebuie sa imi soseasca )
- step counter pt a estima realizarile
- mind coaching
3. Impedimente in calea fericirii:
- conditie fizica momentana aproape de Zero
- alimentatie nesanatoasa : Doner kebab, KFC, MC'D, BK etc.
- berile de aseara :)
Partea buna a acestei povesti este ca "imi doresc", si dorinta sper ca ma va ajuta sa realizez ce mi-am propus.
Acest Blog are un rol de motivare, promit sa postez tot ce mi se intampla legat de antrenamentele mele pentru maraton si sa raspund la comenturi daca ele vor exista.
Run Forrest Run !!! :)

No comments:

Post a Comment