Monday, July 13, 2009

Primul Antrenament...

Imi terminasem munca ... Inainte sa ma intrept spre casa bausem 200 ml de cafea ( am citit eu intr-un articol ca asta te ajuta la depus efort, si era dedusa dupa experiente tinute pe soareci ).
Ajung acasa mananc ciocolata si banane ( energie ) , ma echipez, privesc spre geam si vad ca ploua.
Sunt confuz, ma gandesc ce sa fac, sa imi iau pelerina si sa alerg, sa mai stau putin...
Pana la urma, inainte sa iau eu o decizie cruciala observa ca ploaia se opreste ( God loves me... ).
Ma urc in lift, si ma admir privind in oglinda... Totul parea ok... Eu ma simteam pregatit...
Ies din bloc si incep... Merg cam 30 de metrii, siretul drept se dezleaga .... Mai parcurg inca 40-50 de metrii al doilea siret se dezleaga, ma enervez si inod sireturile la ambii adidasi.
Acum nimic nu ma mai poate oprii... Ma indreptam spre Parcul Tineretului mentinand ritmul din schema prezentata anterior, alergam ascultand melodiile din castile radioului meu special conceput pentru alergat, in acelas timp faceam slalom printre cretinii ce nu aveau bunul simt sa se clinteasca din directia mea...
Dupa ce ajung in parc si incep sa denaturez schema depasind cu mult numarul de minute alergate si numarul de cicluri prezentate in ea ( probabil schema aceea e pentru cineva peste 50 de ani ... imi spun eu in gand ) ajung la un punct critic... obosisem... ma opresc pt 10 secunde, imi scot pedometrul ( sunt echipat bine ) si privesc la sitanta parcursa 2.5 km... Suparat imi impun ca pot mai mult. Ma echipez la loc si reiau instant ce incepusem... si alerg... eu si Forrest Gump... Alerg, spre casa, deodata poc... muzica din casti devine din ce in ce mai subtila, asta pana la disparitie ( imi amintesc, pentru radio imprumutasem bateria din telecomanda de la aerul conditionat, deh daca alta nu aveam) .
Ajung acasa foarte transpirat, si obosit dar cu psihicul impcat si cu idei constructive. Daca va intrebati de febra musculara, raspunsul e simplu: da, aveam si am. Febra nu o pivesc ca pe un lucru rau, daca am inseamna ca muschii mei lucreaza. Cat despre idei pai e simplu : trebuie sa invat sa imi leg sireturile mai bine, trebuie sa imi iau baterie pt radio ( e mult mai palcut sa alergi cu muzica ), trebuie sa imi iau o borseta in care sa imi tin o sticla cu apa ( idee furata de la Andra, fosta mea colega de munca ). Puncte forte descoperite : wristband - incredibil de folositor si eficient pt transpiratia de pe fata, o mini borseta de mana ( am in ea doar cheia de la casa si o hartie de 10 ron ) te ajuta sa iti tii buzunarele goale si desigur cel mai folositor pedometrul ...
Cat am alergat pana la sfarsit ... pedometru spune ca 6300 si ceva de pasi / 5km si cativa metrii ...
Primi mei 5 km... Run Forrest Run!!!!....

No comments:

Post a Comment