Thursday, July 16, 2009

Cu 1000 de metri mai aproape...

Si a trecut si al doilea antrenament, cei drept mai greu decat cel anterior...
Echipat ca si la primul, pentru ca intre timp nu am mai achizitionat nimic, plec la "lupta"...
Inceput promitator, alerg in ritm alert si fara sireturi dezlegate, ca si la primul antrenament ma intreptam catre Parcul Tineretului.
Dupa ce nimeresc gresit pe o straduta, observ ca ma aflu intr-o zona mai "latina".
Gandesc un minut (desi nu imi sta in fire) si realizez ca ma indrept catre foisorului cu splaiul unirii, hmm, stiam ca Parcul Vacaresti e aproape, daca nu cunosc zona imi propun sa merg dupa planul initial.
Balanta a inclinat catre aceasta decizie si dupa ce am observat ca maidanezii din stradutele "latine" sunt un supliment energetic minunat pentru sprinturi.
Si am tot alergat... Splaiul Unirii - Timpuri Noi - Parcul Tineretului - Timpuri Noi - Mall Vitan...
In total Aproape 6 kilometri, cu 1000 de metri mai mult decat data trecuta...
Cu 1000 de metri mai aproape de ce mi-am propus...
Run Forrest Run !!!...

No comments:

Post a Comment