Sunday, July 19, 2009

Achizitii recente

Sunt un om de cuvant, si am facut ceea ce am scris in articolul precedent.
Dupa una din zilele de munca am plecat fericit spre unirea, mai exact spre magazinul Intersport de acolo.
Descind in magazin cu dorinta nebuna de a incerca multe ( ma refer strict la incaltari sportive :) ), ajung in fata rafturilor destinate pentru alergare, nu bag in seama Adidas si Nike si ma opresc la Asics ( cunoscatorii stiu ) ... la modelul Kayano 15.... minunati, superbi, mirobolanti, fantasmagorici, alegorici, etc, etc, 5 mil si ceva la reducere... Adevarul e ca pretul era acceptabil pentru ceea ce ofereau, dar totusi eu nu am ajus la performante ce pot fi recompensate chiar atat de costisitor.
Oftez ca un tip trist ce sunt si pun pantoful la loc, intr-o clipire aleg altceva Asics 2140 ... :))
Gusturile mele se muleaza pe calitate si performanta, oricum, aceiasi poveste, 3 mil jumatate la reducere.
Merit eu oare adidasii astia?!!!...
Mai arunc o privire orientata pe raportul performanta/pret/calitate si observ ca mai e o oferta de Asics Gel-Motion M ( TQ81N ) model de alergat ( exista si pentru walking ), special creat pentru Intersport, un derivat din Gel-Kayano.
Cer marimea mea, 10.5 US , ii probez, observ ca imi vin si ... fericit ma indrept catre casa, casa de marcat...
Platesc si ... sunt al lor posesor... Run Forrest Run, acum ai si Asics. :))

modelul si detalii gasiti pe linul asta :
http://runfreenow.intersport.com/si/hr/products/footwear/160.htm

mai jos aveti poza modelului numai ca ai mei sunt cu auriu in locul albastrului ( not my choice )

2 comments:

  1. da si yo miam luat uni la fel miau placut la nebunie pana mia zis cineva ca nu sunt originali si nu ii gasesc pe siteu lor(al alora de la asics) ca sa ii demonstrez ca sunt originali ..ori ce ar zice senzatia e clara de calitate insa vreau sa ii gasesc pe siteul oficial

    ReplyDelete
  2. Exact prin etapele alegerii tale am trecut si eu de vre-o 5 zile si sunt incantat de ce ofera ......raport f bun pret/performanta nu ma asteptam sa aibe amortizare asa buna.
    Eu am o mica problema cu ei si inca nu stiu daca o sa se rezolve ...putin ma jeneaza stangul in zona gleznei, pe exterior(ca si cand ar avea marginea prea inalta pt. piciorul meu). Marimea lor e 10 (44 pt Europa)

    ReplyDelete