Sunday, July 12, 2009

Azi e ziua cea mare

Astazi o sa incep antrenamentele, asta conform planului creat de mine saptamana trecuta.
Sper sa nu inceapa ploaia la ora la care mi-am propus eu sa debutez.
Chiar daca va ploua eu sunt pregatit psihic sa iau pe mine pelerina si sa incep ce mi-am propus.
Momentan inca nu m-am hotarat la un traseu bine definit, as avea cateva variante interesante precum Lia Manoliu ( pista ), Parcul Tineretului sau Parcul Carol.
Ca sa nu credeti ca fac totul de capul meu m-am documentat, am descoperit si un site dedicat maratonului (www.maraton.info.ro) de unde am adoptat primul program... Este un program care te initiaza in alergarea pe distante lungi :

Saptamana

Mers rapid/alergare

Antrenamente pe saptamana

1

6 minute/ 1 minut (3 cicluri)

3

2

5 minute/ 2 minute (3 cicluri)

3

3

3 minute/ 4 minute (4 cicluri)

4

4

2 minute/ 5 minute (4 cicluri)

4

5

2 minute/ 8 minute (3 cicluri)

4

6

2 minute/ 9 minute (3 cicluri)

4

7

1 minut/ 11 minute (3 cicluri)

4

8

5 minute mers/ 20 minute alergare / 5 minute mers

4


















La o prima vizualizare nu pare ceva foarte complex, dar sunt sigur ca nici usor nu va fi... O sa va tin la curent,o sa va informez cum a fost primul antrenament :)....
Run Forrest Run !!! :)

No comments:

Post a Comment